09 september 2007

Det skønne A-team

Så fik jer erhvervet den første sæson af A-Team, og ja, serien er lige så skøn som jeg kan huske den.

For lige at genopfriske glemsomme læseres hukommelse, har jeg skrevet om A-Holdet før: http://sjescia.blogspot.com/2007/03/a-team.html

Jeg blev dog meget overrasket over at se en anden Face i pilot-afsnittet, det er bare ikke den rigtige Face. Han kan bare ikke finde ud af at være charmerende nok. Så er det jo godt de fik skiftet ham ud med den (for mig) rigtige Face og gav pilot-Face fingeren (kender ikke baggrunds-historien for hvorfor Face blev skiftet ud, men det her er min version).

Nu venter jeg bare på næste løn fra studiejobbet, for så burde der være plads i det stramme budget til sæson 2.

Jeg lader Hannibals ord stå et lille øjeblik:
"I love it when a plan comes together"

Nu har de ord vist stået længe nok, så her er lige min kommentar om dagens Formel 1:
Hvorfor er det lige at "rookie" Hamilton fører? Det kan da ikke passe at en lille knægt skal komme ind og tage verdensmesterskabet i sin første sæson i Formel 1. Raikkonen, Massa og Alonso; Spænd hjelmen og træd sømmet i bund! I kan stadig nå at vippe rookien af pinden.

Ingen kommentarer: