17 november 2006

Ildkugler og billeder

Jeg opdagede i dag, at en masse varm te, kaffe og kakao blandet med Jerry Lee Lewis' larmende klaver-rytmer kunne sætte lidt liv i mig og sende vinter-tristheden på ferie. Det er da hyggeligt at være lidt i sukker-chok og høre noget livligt muntert musik for fuld skrue mens jeg pudser næse.
Så mens der bliver rystet en masse til kæmpe ildkugler, kan jeg da lige informere om at der kommet lidt billeder i galleriet af fætters bryllup. Ingen billeder af mig i nederdel og høje hæle...helt fint med mig. Har ikke brug for at vise verden at jeg kan være dame for en aften.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har du ikke et pænere foto at din far?

Sjescia sagde ...

Jo da...men jeg er ellers ret berygtet for at fange folk med de særeste ansigtsudtryk.

Anonym sagde ...

Det var bedre. Tak for det.