06 november 2006

To små underholdende spil

Det lader til at mine kreative evner er taget på ferie. Måske trængte de det efter de mange lange indlæg der kom dryssende i oktober. Min krop tager desuden på (tvunget) ferie i Sønderjylland om nogle dage.

Men i stedet for at skrive om mine farverige observationer fra min daglige grå-dag og undertrykke min trang til at komme med vulgære og sjofle udråb på bloggen, så vil jeg i stedet bare linke til to små underholdende spil.

Det første spil handler om at en pingvin kaster sig ud over en klippe af is. Nedenfor står den afskyelige snemand og skal slå til pingvinen. Man klikker så fint med musen når pingvinen kommer susende ned og snemandens kølle sender et styk pingvin-hoved langt pokker i vold. Det hele handler altså om at skyde så langt som muligt.

Det andet spil handler om at en afskyelig snemand kaster snebolde efter små hvinende og flyvende pingviner som så forhåbentlig bliver smadret ind i en målskive. Det hele handler om timing og præcision, men klikker i rette øjeblik så snemandens snebold kan ramme pingvinen der så vil flyve med hovedet ind i bull's eye.

Så det er hvad jeg får tiden til at gå med. Jeg leger med pingviner.

Btw, så har det første spil en reklame der nok mest henvender sig til mænd, der kan lide at kigge på (afklædte) kvinder.

1 kommentar:

Uden Relevans sagde ...

Hmm hvor er SexPistols på din liste???