30 november 2006

The Johnny Cash Show på DVD

Så jeg tøffede lidt rundt på nettet i dag og håbede at jeg kunne finde inspiration til nogle julegaver til familien. På en eller anden måde fandt jeg en lille diskret reklame for denne lille sag:
AAAARRRGGGHHH!!! Det er hele "The Johnny Cash Show" i en lille diskret 3-box DVD-samling. Oh my God!!! Han havde et show hvor han sad i et sit Oprah-agtige studie og havde sjove gæster...eller det tror jeg. Jeg har aldrig haft muligheden for at se det program, har kun set nogle få screenshots fra showet. Men UH!!! hvor vil jeg da gerne give en tå eller to for at få lov at se det show. Jeg har Google'et, Amazon'et og Bibliotek.dk'et for at finde DVDer med "Manden i Sort" i håbet om at finde noget der kunne rocke min verden. Det lader til at jeg har ledt de helt forkerte steder.
Men nu ved jeg da at showet kan fås på DVD...eller gør jeg. Jeg har ikke fundet andre hjemmesider, der reklamere for DVD-samlingen, så måske er det hele bare noget en eller anden dum person har lavet for at drille alle de stakkels små naive Cash-fans.
Kan jo også være at DVD-samlingen bare ikke er nået over Atlanten endnu. Måske gør den aldrig, eller også en dag spotter jeg samlingen i en lille musik-entusiastisk butik somewhere i København.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Prøve at kigge ind i Laserdisken, de kan vist tit hjælpe med sådan nogle ting.