11 juli 2007

I mangel af inspiration...

…går jeg på kompromis med mine principper og reagerer på det tag (udtales noget i retningen af tææk) jeg fik engang af Frøkenen. Så ved kun at svare på de otte punkter og ikke tagge andre, så deltager jeg jo ikke rigtigt i kædebrevet. Jeg vil heller ikke tage ansvar for sarte sjæle som gerne vil være med til at lade kædebrevet leve videre.

Godt så…ad omveje er jeg nu kommet frem til at skulle skrive 8 ting om mig selv.

1:
Jeg er født på en søndag og er mine forældres førstefødte. (Jeg har en bror og en halvsøster)

2:
De seneste par år er mine yndlingsbeskæftigelser noget som måske ikke er helt typiske for en pige. Jeg er blevet helt besat af Formel 1, købte for nylig computerspillet "Need for Speed – Most Wanted" og spiller det konstant, jeg kan ikke få nok af at se Jackass og lignende "drengerøvs-programmer", jeg er begyndt at synes at heavy metal er hyggelig musik

3:
Jeg elsker at køre bil, men jeg kan dog ikke finde på at gøre det inde i centrum af København (jeg bliver stresset over trafikken bare ved at gå på fortovet). Jeg har op til flere gange kørt min mors gigantiske varevogn med en trailer hængende bagpå. Det er sjovest at køre hurigt, men jeg kører heller ikke hurtigere end det tilladte, så slipper jeg nemlig for fartbøder.

4:
Jeg er nu ved at være nået halvejs gennem punkterne.

5:
Jeg har en fast plads til alle mine ting, desværre roder jeg så meget at jeg alligevel hver morgen skal bruge nogle ekstra minutter, i en stresset tilstand, på at panikke over at jeg ikke kan finde mine nøgler...indtil jeg opdager at jeg lagde dem i tasken aftenen inden, så jeg netop ikke skulle lede efter nøglerne.

6:
Jeg fik skaffet mig et medlemskort til mit lokale fitness-center, fordi jeg tænkte at hvis jeg nu svedte i et par timer hver dag, så kunne jeg med god samvittighed gå hjem og kaste chokolade i gabet på mig selv. Det der vægttab-fænomen kommer jeg aldrig til at opleve, for jeg ved at jeg ikke vil kunne finde ud af at skifte spisevaner og leve sundt. Mine deller er langt fra så store at jeg er i livsfare og H&M har stadig tøjstørrelser jeg kan passe...så ingen grund til panik.

7:
Når jeg er stresset over studiet er jeg dybt afhængig af kaffe, når jeg keder mig og har masser af fritid har jeg konstant trang til chokolade.

8:
Jeg har en selvdestruktiv adfærd, men det lader til at jeg har fået kæmpet mig gennem den værste periode (skar i mig næsten dagligt selv da jeg var 17-19 år), nu har jeg bare nogle vaner som i længden vil forkorte mit liv…jeg skal jo dø af et eller andet.

Ingen kommentarer: