02 juli 2007

Roskilde Mudder-festival

Hehe. I år har jeg fravalgt Roskilde Festival. Har ellers været med de sidste 4 år, men i år var der hverken penge eller lyst til endnu en tur ud til telt-markerne og musikken. Mit bedste argument for ikke at tage af sted i år, var manglen på Slayer. De valgte at aflyse allerede inden foråret var kommet og de andre bands har jeg ikke helt så meget trang til at se. Nogle har jeg set før på samme festival.
Men så fik jeg lige set diverse verjudsigter på diverse tv-kanaler. Nøøøøj, hvor er jeg bare glad for at jeg ikke kom af sted. Lysten har da meldt sig et par gange. men jeg har prøvet en oversvømmet og tilmudret festival før og dengang syntes jeg det var ganske hyggeligt. Tror det var 2004 hvor jeg på dag 2 vågnede op i et oversvømmet telt og brugte resten af tiden på at rende rundt i mudder og andet brun sovs til knæene.
Måske tager jeg af sted næste år....hvis der kommer nogle gode/interessante bands jeg gider have smadret min hørelse til. Resten af ugen vil jeg bare nyde ikke at skulle sove udenfor. Tror også jeg vil bruge lidt tid på at finde en paraply. Det er sgu sidste gang jeg kommer gennemblødt hjem fra en lang arbejdsdag.

1 kommentar:

milroesen sagde ...

Uhhh ja en dårlig vejrudsigt kan altid for en til at føle at man tog den rigtige brslutning.