06 juli 2006

Og det var så...

årets Roskilde Festival.

Musik jeg fik hørt eller set, i større eller mindre grad:
Guns 'n Roses, Volbeat, Roger Waters, Placebo, Arctic Monkeys, Deftones, Tool, Primal Scream, Spleen United, Kaizers Orchestra, Morrissey, Bob Dylan, Scissor Sisters, Kashmir, Wir Sind Helden, Magtens Korridorer, Vincent Van Go Go, Purified in Blood, (og sikkert nogle flere jeg har glemt fordi jeg var for fuld til at huske det)
Selvom vejret var dejligt og himlen var skyfri det meste af festivalen, så har jeg alligevel fået mig en ond og dødelig forkølelse. Mente ellers selv at jeg var passede påklædt til de varme dage og iskolde nætter. Men det mente min krop åbenbart ikke, den skulle absolut ryste af kulde gennem få timers søvn hver nat, så no wonder jeg er snotforkølet. Det går vel snart over.
Som altid fik jeg taget billeder af alt og alle jeg mødte hele ugen igennem, det har givet mig over 250 nye billeder at lege med. Langt de fleste er dårlige koncert-billeder, fordi folk har det med at hoppe og skubbe og skrige under koncerterne og det går udover mine billeder.
Billedet hér, er af mr. Axl Rose, også kendt som Guns 'n Roses.
Sådan, hjemme igen, årets bedst uge er slut og forbi, og jeg får ikke lov at sove på jorden i et lille forkrøblet telt med 100.000 mennesker som naboer i deres egne små forfaldne telte før næste år . En meget god ting. Der er så langt at gå til badene på Festivalen, man får jo alt for meget motion.

Ingen kommentarer: