08 juli 2006

Nyt billedarkiv

Så har jeg fået mig et nyt og lidt bedre sted at smide mine billeder hen. De ligger lige her og venter på at blive gloet på af nysgerrige forbipaserende. Der er ikke mange, med med tiden, burde jeg have fået samlet alt hvad jeg har af pinlige billeder af fulde folk og andet pøbel, der er blevet fanget af mig og min onde blitz.
Så, derfor, opfør dig pænt, hvis du spotter mig til en fest.
Uh, og så får jeg købt mig en ny lille bærbar. Den er ganske fin og noget bedre end dette antikke kræ jeg taster rundt på lige nu. Jeg kan mærke hvordan den langsomt dør for mig, hver gang jeg tænder for den. Den sukker som en bitter gammel mand, og knager i ledene som en gammel gigtplaget kvinde. Men nu har den også levet sammen med mig og min hårde behandling i snart to år, så er det vist på tide at den får sig en tiltrængt ferie, den var jo også brugt da jeg fik den. Men tja, livet går videre, og den tilfredsstiller bare ikke mine kræv længere. Hurra for børneopsparing og familie, der gider forkæle mig.

3 kommentarer:

Pigebarnet sagde ...

hmmm... svenskere... :P hvor er jeg grim...eller fuld.. eller både og... :) Kommer du til gril d. 4.?

Sjescia sagde ...

De var da svenskere ikke? Blev lidt i tvivl på et tidspunkt, fulde svenskere er ikke en dårlig ting, sålænge man kan stjæle nogle af deres øl.
Melder lige tilbage senere med den grill-fest.

Pigebarnet sagde ...

... de var svenske jo...