16 august 2006

ARGH!!!

Har fået blærebetændelse. Ville bare lige dele det med verden. Man ved det bliver en interessant dag når man vågner og tisser blod. Men min venlige læge anbefalede at jeg skulle drikke en masse og æde de her piller, der er større end mine øjne. Hun glemte så lige at fortælle hvad jeg skulle drikke...kan det være hun mente øl? Nej, sådan noget drikker man da ikke midt i ugen.
Men hvad har jeg så lært af denne urinvejsinfektion der får mig til at skrige af smerte hver gang jeg ser et toilet? Jeg har lært at jeg ikke skal være udklædt som en billig tøs i miniskirt ever again.
Jeg har også lige fundet ud af hvorfor jeg ikke hører så meget metal længere. Musikken gør mig arrig, hidsig og aggressiv. Hvis nogen har lagt mærke til den lille sorte boks med 10 band-navne, så er det en liste over de 10 bands jeg har hørt mest i den sidste uge.
I denne uge stod den på metal, det har så sat sine spor i mit humør. Af en eller anden grund står Mayhem øverst, kan virkelig ikke huske at jeg har hørt så meget med dem. Det er da også for dårligt at de har kunne skubbe Johnny Cash væk fra hans førsteplads. (forbander stille metal-musikken og skruer op for Type O Negative - et andet band der vist også går under genren metal).
Så dér.! Jeg er så pisse træt af at høre på brok og piveri. Råber til folk at de skal spænde hjelmen (som Ivana jo så fonuftigt udtrykker det) og få gjort noget ved deres problemer i stedet for at bare snakke om dem.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Som man reder sin seng sådan ligger man.
God bedring.

Anonym sagde ...

jeg er sgu en celebrity!

Anonym sagde ...

Her er et lille tip fra en gammel kælling, der har haft blærebetændelse en del gange. Kurer dig selv, tag ikke penicellin, med mindre den har fået lov til at blive rigtig slem. Kuren består af vand og, som Camilla skriver, tranebærsaft. Man skal drikke så meget vand, at man til sidst tror, man er en fisk. Hvert 3. glas kan så passende være tranebærsaft. Mindst fem liter den første dag, fire den næste og så tre, til du er sikker på, det går over. Det gode er, at det ret hurtigt gør mindre ondt, når du tisser. Og så selvfølgelig at du udsætter din egen risiko for at blive resistent over for penicellin. Jeg har ikke fået antibiotika mod blærebetændelse i mere end 20 år, og jeg lever da endnu...