19 august 2008

Forelsket i 4 mænd

...og de hedder B.A, Murdock, Face og Hannibal.

Hehe.

Jeg er ligeglad med resten af verden lige nu, for jeg har 4 sæsoner af A Team som skal ses. Måske dukker jeg op til overfladen igen om et par uger, når jeg har fået set alle afsnit et par gange. Jeg venter spændt på at få fingre i sæson 4, så er samlingen komplet og jeg kan dø lykkelig (efter at jeg har set alle afsnit et par gange eller 10).

Ja, jeg har titel-melodien som ringetone på mobilen.

ja, jeg kan huske hele den indtalte introduktion, der kommer inden titel-melodien spilles.

Nej, jeg har ingen yndlings-episoder, for de er jo alle fantastiske.

Nu vil jeg lade Jorden være Jorden og jeg vil flyve væk i A Teams kassevogn. Oppe under skyerne vil jeg strø medfølende stjernestøv udover de mennesker, som ikke har opdaget det skønne A Team. Jeg lander nok lige, når der er Formel 1 på søndag, eller også bliver jeg bare oppe under skyerne og svæver på hurtige biler i et par timer.
Blogged with the Flock Browser

Ingen kommentarer: