11 august 2008

Tøse-weekend

Jeg fik mig en tiltrængt tøse-weekend med en god veninde her i weekenden. De få gange om året, hvor vi mødes, laver vi ikke ret meget andet end at se film, spise god mad og drikke sjove drinks.

Fremgangsmåden for en tøse-weekend er meget simpel:

Vi køber ind, så vi har mad og alkohol nok til resten af weekenden. Menuen blev denne gang lasagne med kylling, tomatsalat med mozarella og hjemmelavet pizza. Al mad skal helst indeholde så meget hvidløg som muligt, så vi har en undskyldning for ikke at gå uden for. Drinks blev til øl (selvfølgelig), jordbær-daiquiri med æblevodka, gin 'n tonic og hvidvin.

Så kan weekenden for alvor begynde.

Vi startede ud med at sludre og sladre lidt om vind, vejr og andre mennesker. Vi opdaterede hinanden om livet, status og fælles venner. Diverse drenge-problemer blev drøftet og vi konkluderede at drenge er dumme røvhuller.

Jeg havde medbragt min lille æske med alle sæsoner af Sex and the City, så vi fik genset et par sæsoner og slutningen og serien. Endnu engang kunne vi konkludere, at drenge er nogle dumme røvhuller og at det da ikke er de fire piger i serien, som har problemer.

Der var jo også det er OL (udtales "old" ligesom i "oldtidskundskab"). Vi fik set masser af mandlige svømmere og kigget grundigt på deres overkroppe. Vi morede os over, hvor tumpet brystsvømning ser ud og hvor kedeligt sejlsport er.

Alt i alt fik vi tilbragt noget nær 2 døgn på en sovesofa. Vi fik næsten tømt barskabet, med undtagelse af hvidvinen og en enkelt flaskevodka. (Jeg tog resterne af gin'en med hjem, så jeg kunne hygge mig med den senere.) Vi fik ædt os gennem mere mad end godt er. Så weekendens resultat er, at vores levere er smadrede og vi er blevet fede. Det var en god weekend.


Blogged with the Flock Browser

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Æv, ville gerne have været med! I lavede alle mine yndlingsting: stene, spise og drikke!