13 februar 2006

Brormand: opmærksomhed!!! del 2

Der er så gået en uge siden jeg reklamerede for at jeg forventede en pakke! Min postkasse er tom. Jeg får lyst til at græde, at vræle som et lille barn der kun har fået bløde pakker til jul. Skulle nogen møde min bror, så giv ham buksevand!
Jeg er ikke sur, gal eller arrig, jeg er skuffet og dybt såret. Nu gik jeg jo en hel uge og håbede på en fin lille pakke i min postkasse, men den kom ikke. Kommer den nogensinde? Gimme my Ramones. Egentlig er det jo min egen skyld, jeg kunne jo bare lade være med at låne CD'en til ham og så glemme alt om det indtil jeg sidder i toget på vej væk fra Sønderjylland. Ak ja, min hukommelse er ikke hvad den har været, kan mærke at jeg langsomt bliver senil og gammel.
Hmm, Kebina *murhahaha* har du egentlig fattet hvor meget jeg har brug for Ramones lige nu? Jeg er så tæt (presser fingerspidser hårdt mod hinanden for at illustrere at jeg faktisk er nået dertil) på at lade Puddle of Mudd, Nickleback, Creed eller Aqua køre på afspilleren i døgndrift. Jeg kan mærke hvordan min hårdt tilkæmpede smag for kvalitet smuldrer for mig, hvordan en lille tanke til de tidlige teenageår med Kelly Family langsomt tænder et ønske om at genopleve den tid. Der ligger så meget godt musik i min samling, men jeg vælger den del ud jeg så absolut ikke gider høre, fordi jeg føler mig hjernevasket bagefter.
Få nu sendt den pakke, inden jeg tager til Sønderjylland for at give dig buksevand, hente mine Kelly Family CD'er og Buffalo-sko. Skynd dig, skynd dig, jeg kan stadig nå at reddes fra min egen undergang i poptøsernes verden.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu ikke så meget brok.!

1. du har selv glemt den

2. pakken bliver sendt i dag, men Ace Ventura kommer ikke med.. desværre.. kan ikke lige finde den.. men til gengæld kommer Worms World Party..

Sjescia sagde ...

Uuuuuuh ja. Så er min weekend reddet. Øh ja, næsten, men jeg skal i hver fald stene film og høre Ramones for fuld knald.
Ja, jeg ved det. Det er jo min egen skyld, min hukommelse er ikke hvad den har været.

Pigebarnet sagde ...

... man må godt høre Puddle of Mud.. det er lovligt ... :) *suk*

Sjescia sagde ...

Ja, men ikke i fire timer. Det kan mit svage mentale helbred ikke klare. Puddle of Mudds "Come Clean" er ligesom at høre Bon Jovis "Crush"; jeg synes egentlig det er fordærdeligt, men jeg jeg kan ikke lade være med at synge med.