23 februar 2006

Ugen

Mens det virker som om mit liv gik på pause i den her uge, sker der så meget andet ude i verden. Hmm, eller også er jeg bare sunket ind i mine hørebøffer og får Ramones til at voldtage mine trommehinder. Jep, det var ugen hvor Ramones endelig kom hjem til mig igen, sammen med Sex Pistols og to dejlige Rock 'n Roll-film.
Det var ugen hvor lillebror er begyndt at tage kørekort. Nej nej, han stjæler dem ikke, det er bare gået op for ham, at jeg ikke længere kan være chauffør når der skal transporteres øl til Roskilde Festival.
Det her var også ugen, hvor jeg fandt ud af hvor lidt jeg egentlig gider lave. Øh ja...det er da vist på tide jeg indrømmer at jeg er doven som en sovende høstak. Det var også ugen hvor jeg forventet blev crashet af en veninde i opgave-skrivnings-panik. At jeg så ikke kunne hjælpe ret meget med det faglige er vist lige meget, for jeg sørgede jo for mad og masse af cola, moralsk støtte og underholdning.
Det var også ugen, hvor Ivana scorede 6 fribilletter til valgfrie film og lovede at tage mig med. Så er der dømt gysere og stalkning af russere på strøget. Sære dame.
Det er også ugen hvor Depeche Mode lige hopper en tur forbi parken. Jeg ærgrer mig stadig over ikke at have lånt pengene af min kære moder da jeg havde chancen for at få mig en billet. Men ak nej, man mangler altid penge på de forkerte tidspunkter.
Det her er også ugen, der ikke er helt slut endnu. More is to come...hmmm, mon det bliver andet end fuldskab?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke umiddelbart erindre, om jeg har nævt, at jeg faktisk skal til Depeche Mode. Jeg skal nok hilse gutterne fra dig...