21 marts 2006

Suk, et kædebrev...jeg er viljesvag

Jajaja, jeg brokker mig over kædebreve men falder med det samme i, når jeg ser chancen for at. Den her tingest har vist været rundt på en del andre blogs og nu får den så lov at dø ud hos mig. Jeg takker for den store ære.

4 jobs jeg har haft:
1: Rengøringsassistent på en cementfabrik (otte måneder af mit liv og sabbatår jeg brugte på at skrubbe toiletter klokken 6 om morgenen)
2: Kassedame (sagde op efter to måneder, jeg forstod ikke hvad der foregik)
3: Opvasker (ganske hyggeligt, kokkene var søde og jeg var drivvåd.
4: Avisbud (var det tre år og samtlige søndage-morgener jeg brugte på at tjene ingenting, vandt dog en cykel)

4 film jeg har set mere end én gang:
1: Ringenes Herre (det hører vel med til en almen uddannelse at kunne alle replikker i de tre film)
2: Convoy (selvfølgelig...venter stadig på at en eller anden giver mig filmen på DVD)
3: Filmatiseringer af Stephen Kings bøger (bøgerne er egentlig sjovere at læse)
4: Alt med blod, splatter og afskårede lemmer

4 steder jeg har boet:
1: Sønderjylland (Vestkysten/Tønderegnen)
2: Sønderjylland (Østkysten/lidt tid i Haderslev)
3: Padborg/Holbøl (mine teenageår var ensomme)
4: København (endelig noget man kan kalde en by)

4 tv-shows jeg elsker:
1: Desperate Housewives (damerne skræmmer mig så meget at jeg er bange for ikke at se den)
2: Komedieserier (ingen nævnt - ingen glemt)
3: Troldspejlet
4: Simpsons (de få gange jeg kan holde mig vågen indtil midnat)

4 steder, jeg har været på ferie
1: Filippinerne (dejligt sted, men lige en smule for varmt efter min smag)
2: London
3: Rom
4: Trier

4 websites jeg besøger dagligt:
1: de forskellige studierelevante sider
2: blackmarket.dk
3: Ekstra Bladets brevkasse (men resten får da også et kig efter det daglige grin)
4: diverse sider med musik og film

4 steder jeg hellere ville være lige nu:
1: I min seng med varm kaffe indenfor rækkevidde
2: I min mors køkken mens hun laver mad til mig
3: I et land hvor foråret er ankommet
4: Hos mine lektier

4 bloggere jeg generer:
1: Kædebrevet
2: får lov at dø
3: HER
4: (nægter at tagge nogen, det må de selv gøre)

3 kommentarer:

Sjescia sagde ...

Det sydlige Tyskland. Det ligger vist i nærheden af Louxembourg.

Pigebarnet sagde ...

... hmm, ok. Så er der mening bag galskaben ved Troels og Tobias måske... kommer du forbi på fredag?

Sjescia sagde ...

Hehe. Der er altid en mening med galskaben.
Jo, jeg kommer på fredag...der går lidt rygter om at Runke vil møde op som trailer-trash-kælling (hvis han da tør stå ved at han ejer en nederdel)