13 marts 2006

Besøg af Frøken Kinky

Havde endnu engang besøg af Frøken Kinky. Utroligt så lidt man kan lave på så få dage. Utroligt at man kan sove tre mennesker i min seng to nætter i træk. Utroligt så meget ulækker mad man kan spise i løbet af sådan en weekend. Utroligt så mange associationer tre tøser kan have omkring sex. Utroligt så hurtigt man bliver afhængig af chokoladekage. Utroligt at damen stadig tør kendes ved mig.
Tja, hvad mere er der at sige? Sætter man Tvana, Tuts og Tjess i samme rum og lukker man verden ude, så kommer der ikke meget sundt ud af vores hoveder. Jeg tør ikke skrive mere, for jeg ved min far læser med et sted derude i cyberspace. Jeg ved også at han med mellemrum printer indlæggene ud og giver dem til min bedstemor. Så derfor, detaljerne må overlades til læserens fantasi (går ud fra at vedkommende har sådan en) og min far får lov at sove trygt om natten velvidende at hans datter ikke laver/siger dumme ting.
Haha, næh nej, så nemt går det ikke. Jeg råber PRÆVENTION mod min far og går videre med morskaben. Håber han tolker det som jeg tænker det; at han burde have tænkt over hvor sære de andre i familien er og at hans afkom nok også ville ende med de samme sære tendenser.
Fredag stod på druk i fredagsbaren på min skole. Konklusionen fra Tvana og Tuts blev at de aldrig havde mødt så mange sære mennesker med så mange sære navne på et sted. Nå ja, den havde jeg også regnet ud. Det er ikke uden grund jeg er endt der. Lørdag kørte vi temaet særlige seksualiteter og tog en tur ind i byen for at se Transamerica. Hehe, vittigheder om sex, det kan vi lide. Søndag blev jeg forladt af Tuts, for damen har åbenbart andre venner hun også ville se igen. Øv, havde ellers håbet jeg kunne få lov at være hendes evige centrum. Tja, sådan går det når man giver hvalpen for meget snor, den finder sig legekammerater andre steder. Men hun kom tilbage til mig og vi lå og dovnede i sengen det næste døgns tid, ligesom det skal være. Men nu er Tuts taget hjem til flækken i Jylland, Tvana sidder hjemme hos sig selv og læser og jeg forsøger desperat at varme min store kolde seng op igen.
Ak ja, den skønne ungdomstid.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hehe.. lyder sin om du har haft en god weekend..

er den god? Den der "Transamerica"?

Sjescia sagde ...

Tja, jeg synes den er god, ved ikke lige om du kan klare at se sådan et stykke drama. Du vil jo hellere se vold og action.

Anonym sagde ...

Det var nu ret action-packed, må jeg sige...