01 marts 2006

Onsdags-snot

Hmm, det lader til at jo mere man reklamerer for sin egen ynkelighed og forkølelse jo flere mennesker sender et medlidende blik eller et "god bedring" med en sms. No way, folk tænker på mit helbred, eller også vil de bare ikke smittes og håber jeg snart bliver rask og smittefri.

Det undrer mig at folk stadig taler til mig. Jeg præsterede at komme ud at sengen i dag og møde op til undervisning. Det var jo kun lige et par timer og jeg ville være tilbage i min seng inden middagstid igen. Men i løbet at de tre timer forlæsningen varede nåede jeg at bruge næsten to pakker papirlommetørklæder (også kaldet snotpapir i min familie), spist mig gennem en pakke gajoler og en halv pakke vicks. Og så må vi jo ikke lige glemme at de gange jeg hostede højt og længe. Jeg må have lydt som en gammel motor, der ikke kan starte.

Men hey, indre healing virker. Der er ingen galopperende hovedpine, ingen ond feber, ikke ondt i halsen. Det bliver der jo så tydeligevis kompenseret for i snot.
Skal i skole i morgen også, bør jeg undskylde på forhånd? Næææh, hvis læreren smider mig ud at lokalet fordi jeg larmer brokker jeg mig ikke. Hehe, håber jeg kan nå at smitte nogen, så kan de få lov at ligge syge i weekenden....murhaha, onde lille møgunge.
Fik jeg nævnt at der er dømt BloodHound Gang og pervers humor i morgen? Der er dømt BloodHound Gang og pervers humor i morgen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hehe.. du har altid en mærkelig form for humor. Har vi altid grint ad :D
Se om du kan få nogen gode billeder af Bloodhound Gang den her gang.. hvis du kan

Sjescia sagde ...

Men jeg har jo ikke noget kamera! Babe skal i hvert fald ikke med derind til alle de mennesker.