22 marts 2006

Tarveligt!

Hvor tarveligt af mor og co. at planlægge en tur til Budapest i påskeferien og så ikke spørge om jeg vil med. Jeg vil da også se byen, nyde lidt ferie, være lidt kulturel etc. Men næh nej, jeg blev spurgt om jeg ville med til Lalandia, men skyndte mig at takke nej. Jeg hører vist ikke lige ind under Lalandias målgruppe. Jeg er hverken barn eller forælder og jeg HADER vandland. Budapest, på den anden side, er en helt anden ting. Det er ganske nemt lige at springe en enkelt dags undervisning over, aflyse den fest jeg (frivilligt) lægger lokale til, pakke en kuffert med lidt skolebøger, tandbørste og pas og så hoppe på det første tog mod de sønderjyske himmelstrøg. Nope, det skal jeg så ikke...for jeg blev ikke spurgt. Der er sikkert også den lille minimale detalje med at jeg skal betale for min egen billet og sørge for mine egne lommepenge. Penge jeg jo ikke ligefrem har.
Så nu er jeg bare lige så tarvelig. Jeg dropper da bare mine planer om at være i Sønderjylland i påsken. Haha, så kan I lære det. God ferie.
Tarveligt!
(Jaja, man har vel lov at være 10 år og en sur møgunge engang i mellem.)

Ingen kommentarer: