12 januar 2006

Eksamenslæsning med bivirkninger?

Jeg har nu siddet isolereret fra verden og været bundet til bøgerne i næsten tre uger. Jo tak, læsningen går fint, eller rettere jeg får da læst pensum. Det bliver måske ikke på de bedste tidspunkter af døgnet og min krop er vist også ved at blive immun overfor koffein. Men jeg får læst og det er jo vigtigst.
I går lavede jeg så lige nogle observationer af de vaner jeg har fået mig i løbet af de her tre meget lange og ensomme uger. De er forfærdelige!!! Bevar mig vel, om ikke min standard for acceptabel tv-kiggeri er faldet ned til, at jeg kan se alt og tænke; "de siger da noget klogt". WHAT!!?? Hvad sker der? Jeg sidder dag ud og dag ind og læser, de få (ej okay, det er mange) gange jeg får taget mig en pause, tænder jeg for tv'et. Jeg zapper mig frem og tilbage gennem alle ni kanaler og ender altid med at finde noget spændende. Skal vi sige det sådan her: Dr. Phil, Extreme makeover - home edition, Gilmore Girls, Malcom i midten, Venner. Og det bliver værre for hver dag. Der er stadig to uger indtil næste semester starter og jeg frygter at jeg til den tid ser Soap Opera hver dag. Der er jo både Horton-Sagaen og Glamour. Jeg har aldrig set de serier, men det kunne være et godt tidspunkt at begynde nu. Jeg har jo tid nok.
Arrgghh, lyt til mig! Tv-verdens onde net har fanget mig, jeg er dømt til at se dårlig tv resten af mit liv!
(Advarsel; bloginden lider muligvis af sindssyge grundet tre ugers isolation)

Ingen kommentarer: