26 januar 2006

Full Metal Jacket

Uh ja, den film er god. Man behøver jo næsten ikke se den, bare lytte til alle de fede guldkorn der bliver sagt i den film. Soundtracket er godt, filmen er godt castet, Stanley Kubrick er instruktør. Det bliver da ikke bedre.

"How tall are you, private?"
"Sir. Five foot nine, sir!"
"Five foot nine. I didn't know they stacked shit that high."

Haha, der er mere hvor det kommer fra, men min hukommelse nægter at samarbejde lige i øjeblikket, især hvis ordet "bibliotek" ikke indgår. Hmm, må vist lære at leve med det. Så er der jo lige den ting med at jeg ikke ejer filmen. Så endnu engang, skulle nogen have lyst til at give mig en gave, så giv mig den film på DVD. Jeg vil ikke have blomster, ingen chokolade, ingen penge, ingen øl eller mad, bare "Full metal jacket" eller "Convoy" på DVD.
Nej vent, jeg trækker lige det med øl og mad i mig igen. Man kan ikke sige nej til gratis øl eller mad, det er jo som at nægte sig selv at gå på toilettet en hel dag.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hva fanden er det for en humor du har?

Men "Full Metal Jacket" er en fed film..!
:D

Sjescia sagde ...

Godt spørgsmål. Må jeg give bedste skylden? Tror sgu jeg har arvet noget af det fra hende, eller også er jeg blevet smittet. Slå mig hvis jeg nogensinde foreslår at du gifter dig med din kusine.