30 januar 2006

Kaffe

Yes, kaffe!!!
Noget jeg tydeligvis drikker alt for meget af. Jeg når nemt og elegant igennem to kander i løbet af en eftermiddag. No wonder jeg ikke kan sove. Men nu er maven begyndt at brokke sig, evig kvalme, tør hals, brækker mig snart og så kan jeg mærke immuniteten komme snigende.
Men altså, når jeg kan begynde at brække kaffe op og drikke videre en halv time senere, så burde jeg måske begynde at overveje om det ikke er på tide jeg trappe en smule ned, men ikke med en eksamen lige om hjørnet. No way. Desuden er vand for sundt og te gør mig træt, øl og sprut bør vist kun hældes indenbords i selskab med andre, varm chokolade feder, mælk er kedeligt, juice og saft er til børn. Ergo, kaffe er skabt til mig. Kaffe er min livskilde. En kande kaffe og en spand sukker kan jo redde min dag.
Al magt til kaffe!!!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hmm.. man skulle næsten tro, at du slår far i at drikke kaffe..

Sjescia sagde ...

Hahaha, ja. De sidste par uger har jeg vist været en hård konkurrence for ham. Men min mave er ikke helt så hårdfør som hans. Jeg skal sgu skide flere gange om dagen, han kan nøjes med en enkelt gang om morgenen.

Anonym sagde ...

Det med at skide en gang om dagen, det lærer man med tiden ... Jeg drikker også for meget kaffe .. .det værste er når jeg gøre det om morgen på en tom mave, jeg få den føllelse som om jeg var på amf HAHA... Skål med kaffe ...