23 januar 2006

Weekenden er lukket og slukket

Så er weekenden forbi, og jaja, jeg ved det er mandag, men man har vel lov at blive liggende i sin seng en ekstra dag. Jeg havde et fint lille besøg fra en århusianer, ikke en indfødt, så man kan ikke fortælle de små dumme vittigheder om hende.
Weekenden startede fredag, det plejer de små tingester jo at gøre. Vi var knap nok kommet helt hjem til mig før bøvsekonkurrencerne, de sjofle vittigheder, menneskets kønsdele og msn havde lagt tonen for de næste tre dage.
Uh ja, og så var der jo et par drukture, den første endte med meget våde fødder og den anden med for meget mcd-mad. Et par eftermiddage i liggende i sengen med fjernbetjening og internet indenfor rækkevidde. Der var krummer på balkonen, Lost-maraton, en tøjvask der aldrig blev gjort, kidnappning af syv tallerkener og masser af snak om sex, mænd og alt det sjove.
Yiiir, Tuts!!! Min frøken kinky, utugternes gudinde, sex-associationernes mester nummer to (jeg må vist hellere tage pladsen som nummer et, ellers kommer der brok fra folk). Hvilken tema-sang skal jeg spille først?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hmm.. det lyder som om, at du har haft en fin weekend.. eller hvad?

Sjescia sagde ...

YES!!! Det var det sidste stykke fritid/frihed jeg får mig i en halv måned.

Anonym sagde ...

Lige en lille kommentar fra den ikke indfødte århusianer (takker for den fremstilling).
Aldrig har jeg mødt en person, som bringer den væste trucker op i mig, som det lykkes dig at gøre. Og aldrig har jeg været så doven sammen med en. Det skulle dog lige være sammen med Ivana, men alligevel lykkes det os altid at tage turistrundfart med en båd eller i botanisk have, så man kan forsvare, at man dog har lavet en eller anden form for fysisk aktivitet - ligemeget hvor lille og ubetydelig den nu endda var. Men det er sgu ik tilfældet med dig. Det er total afslapning og trucker-stil. Hygge!!
Glæder mig allerede til næste gang jeg kommer, for så er der dømt endnu mere sexsnak og en bøvs i ny og næ - og lost selvfølgelig!
Men tro ikke, at jeg ikke er forberedt til næste besøg. Jeg vil holde skarp udkig efter overfaldende killer-vandpytter, hvis nådesløse attack på mine små fusser jeg sent vil glemme.
Og som dårlig karma fordi jeg ik fik drevet jess til vaskemaskinen, er vaskeriet på Snogebæksvej gået kaputt. Det er en ond, ond verden vi lever i.

Pas på din balkon!!